שיקום הפה – בדרך לחיוך מושלם

זוהי עובדה ידועה שהחיוך הוא המפתח ללב. עם חיוך אחד קטן בתחילת פגישה אנחנו מצליחים להגיע אל הלקוח, אל הבוס או אל בן הזוג הפוטנציאלי. הבעיה היא שאנשים רבים מתביישים בחיוך שלהם ומרגישים מובכים כשהשיניים נחשפות על שלל הליקויים שבהן. שיקום הפה הוא אחד המהלכים החיוניים והטובים ביותר כיום, אשר יבטיחו שיניים יפות מעוצבות, שמתפקדות טוב הרבה יותר ומאפשרות לנו לחייך מכל הלב ובלי חשש. במסגרת טיפולי שיניים ניתן למנות שחזור שיניים, טיפולי שורש, השתלות וגשרים, והרשימה ארוכה ומסועפת. כל טיפול לצורך שיקום הפה מחייב, באופן טבעי, רופא מיומן, מרפאה מאובזרת, ניסיון רב ואיכות ללא פשרות.

התהליך שיכין אתכם לקראת שיקום הפה

קיבלתם את ההחלטה להתגבר על החשש ולטפל בבעיה שמונעת מכם לחייך כמו שצריך, וכעת נותר לכם לקבוע איך תעשו את זה כדי שהתוצאה תהיה מצוינת. הצעד הראשון שלכם בדרך לביצוע שיקום הפה כולל ביקור אצל רופא השיניים. בשלב זה יבצע הרופא בדיקה מקיפה כדי להציע תכנית טיפולים כוללת. תכנית זו עשויה לכלול פעולות כמו עקירה כירורגית, טיפולי שורש, שיניים תותבות, כתרים וגשרים. זהו הזמן שלכם לשאול שאלות, להבין מה צפוי לכם ולקבוע האם אתם מוכנים לצאת לדרך, להשקיע את הזמן ואת האנרגיות בפרויקט שיקום השיניים שלכם שלכם, ובקבלת שיניים יפות וטובות יותר, שיעניקו לכם תחושת ביטחון ויאפשרו לכם לצאת מהבית בראש שקט.שיקום הפה

שיקום הפה – סדרת הטיפולים

כאמור, פרויקט שיקום הפה הוא מורכב, והוא תלוי בכל מטופל ומטופלת באופן אינדיבידואלי לחלוטין. סביר להניח שתיקבע עבורכם סדרת מפגשים שאורכה תלוי בתכנית הטיפול שלכם. התכנית וסדר המפגשים קבוע כמובן בצרכים שנקבעו. כך, אין ספק שהצעד הראשון במלאכת שיקום הפה הוא עקירות שיניים וסידורן, ורק לאחר מכן ניתן יהיה לבצע השתלות, להתקין גשרים או להציע שיניים תותבות מתאימות. ככל שתמהרו להתחיל בתהליך, כך תגיעו אל קו הסיום מוקדם יותר, עם חיוך גדול ושיניים יפהפיות.

בחירת רופא לביצוע טיפול לשיקום הפה

כעת, כשההחלטה התקבלה ואתם מוכנים לצאת לדרך, וכשאתם מבינים לקראת מה אתם צועדים, הגיע הזמן להתחיל לקבל החלטות, ובראשן – בחירת הרופא שלכם. כדי שתוכלו להיות בטוחים שהחיוך שלכם בידיים טובות חשוב שתבחרו מרפאת שיניים ותיקה, עם צוות מקצועי המנוסה בשלל טיפולי שיניים ובטיפולי שיקום הפה בפרט. ציוד מתקדם, מכשור איכותי, סטנדרטים גבוהים, שירות מקצועי וניסיון, אלה הם המשתנים שחשוב להתמקד בהם. בנוסף כדאי לזכור שגם אם נדמה לכם שמחיר אטרקטיבי הוא מטרת העל שלכם, זכרו שבפועל זה פשוט לא נכון. מחיר זול במיוחד עשוי להעיד על שירות לא איכותי, על רמת מקצועיות נמוכה או על חוסר ניסיון.

גורמים המשפיעים על עלות הטיפול

השאלה האחרונה והחשובה היא כמובן שאלת המחיר, והיא ללא ספק סוגיה משמעותית שתשפיע על קבלת ההחלטות שלכם. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה טובה באמת, הקפידו לבחון כמה אלמנטים עיקריים. ראשית, מקצועיות הרופא וניסיונו ישפיעו לאין שיעור על מחירי הטיפולים המיועדים לצורך שיקום הפה, אבל גם החומרים שבהם הוא משתמש והטכנולוגיה הרלוונטית. מאחר ואיכות הטיפול חשובה עוד יותר מאשר מחירו, מומלץ שתבחנו את הפרמטרים הללו לעומק. בנוסף, גם למצב הפה שלכם יש השפעה רבה על הטיפול ועל מחירו. אם הזנחתם או לא טיפלתם בפה שלכם לאורך זמן, ייתכן שתזדקקו לטיפול מאסיבי יותר, שידרוש מספר רב יותר של טיפולים וגם מחיר גבוה יותר. התוצאה תהיה שווה את זה, בזה אתם יכולים להיות בטוחים.

אולי יעניין אותך גם:

Lifestyle_Aftercare_02

שתלים דנטליים

שתלים דנטליים מאפשרים לשחזר כמה שיניים ואף לסת שלמה, ושיטה זו מחליפה את השיניים התותבות והלא נוחות של פעם

קרא עוד »
441_team_image

ד”ר סנדלר ואדים

ד”ר ואדים סנדלר הינו מומחה לטיפולי שורש (אנדודונטיה) במרפאה בירושלים עם 12 שנות ניסיון ברפואת שיניים. בין השאר משמש כחבר ומרצה במחלקת אנדודונטיה בפקולטה לרפואת

קרא עוד »

רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות כתר חרסינה או לקבל ייעוץ מקצועי?
השאירו פרטים:

או פשוט חייגו אלינו עוד היום: 072-3943385

גלילה לראש העמוד