טיפולי שיניים בהרדמה מלאה – רק בטופז

טיפול שיניים בהרדמה מלאה

סובלים מכאבי שיניים ומפחדים להגיע לרופא? אתם לא לבד! על פי הסקרים שנעשו למעלה מ 80% מאנשים שהשתתפו בסקר הודו שהם חוששים מטיפולי שיניים בכלל ומרופא שיניים בפרט. חרדות אלה גורמות לאנשים להזניח את טיפולי השיניים ולא להגיע לרופא. לשם כך רשת טופז מציעה פתרון חכם ואפקטיבי לאנשים הסובלים מחרדה דנטלית (דנטופוביה) או רפלקס הקאה (Pharyngeal reflex) –

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

היתרון המרכזי בטיפול מסוג זה, הוא ריכוז של רוב הטיפולים הנדרשים ביום אחד. טיפולים אלה מבוצעים בו זמנית על ידי צוות מקצועי מוסמך על ידי משרד הבריאות. יתרון נוסף הוא בחופש של המטופל: טיפול יעיל ומהיר במיוחד, ללא מספר רב של ביקורים, ללא כאב וללא תחושת הפחד.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

למי מתאימה השיטה?

  • אנשים הסובלים מחרדה דנטלית (פחד מרופאי שיניים).
  • אנשים הסובלים מרפלקס הקאה.
  • אנשים רגישים לחומרי הרדמה מקומית.
  • כמו כן לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות המחייבות אותם לעבור טיפול מרוכז.

נקודות חשובות

על פי הנחיות של משרד הבריאות, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה דורשים זהירות מרבית המחייבת תשתיות פיזיות והכשרה של הצוות המטפל. הנחיות אלה נועדו על מנת לאפשר מתן טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית ברמה נאותה, במטרה להגן על בריאות המטופלים.

להלן מספר נקודות חשובות שיש לזכור לפני שמחליטים לבצע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה:

– ההרדמה עצמה חייבת להתבצע על ידי רופא מרדים בעל תואר מומחה המוכר ע”י משרד הבריאות.

– רופא שיניים המבצע את הטיפול בהרדמה מלאה חייב לעבור הכשרה לטיפול מסוג זה המוכר על ידי משרד הבריאות. כמו כן לעבור קורס להחייאה קרדיולוגית מתקדמת (ACLS).

– מרפאת שיניים חייבת להיות מורשית מטעם משרד הבריאות לטיפולי שיניים בהרדמה מלאה. לרוב אישור כזה קיים בבתי חולים או במרכזים רפואיים ולא במרפאות פרטיות.

יש לבדוק את הנקודות החשובות האלה בעט קבלת החלטה על טיפול מסוג זה. על מטופל לוודא שכל התנאים המפורטים לעיל מתקיימים במקום. זכרו, מדובר בריאות שלכם ואל תתביישו לשאול שאלות או לבקש אישורים מתאימים מהמקום בו מתבצע טיפול זה.

בטופז- מרכזים רפואיים להשתלות שיניים לרשותכם עומדים מספר חדרי ניתוח במקום, המאובזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר אשר עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים ותחת פיקוחו הצמוד של משרד הבריאות. כמו כן חדרי התאוששות ואשפוז יום במידת הצורך.

הכנות נדרשות לפני הטיפול בהרדמה מלאה

בשלב הראשון אנו עורכים בדיקה קלינית מקיפה ומסודרת. בהתאם לבדיקת אבחון וממצאים קליניים אנו בונים תכנית טיפולים הכוללת את הצרכים הדנטליים של המטופל. בשלב השני אנו מפנים את המטופל לבצע בדיקות רפואיות כגון: בדיקות דם, ואישורים נוספים בהתאם למצבו הרפואי של המטופל. לאחר קבלת תוצאת הבדיקות הרופא המרדים בוחן אותם וקובע הנחיות בהתאם מול הרופא המטפל. במצבים מסוימים, שלב זה כרוך בשינוי מינוני תרופות, אנטיביוטיקה מונעת  ועוד.

מהלך הטיפול בהרדמה מלאה

טיפול שיניים בהרדמה מלאה מתבצע על ידי מספר צוותים במקביל. צוות הרדמה אשר מורכב מאחיות ורופא מרדים, וצוות נוסף של רופא שיניים וסייעות אשר הוסמכו בטיפול שיניים תחת הרדמה כללית.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מאפשרים ביצוע של כל הטיפולים הכירורגים בפעם אחת בלבד: הסרת אבנית, טיפולי שורש, הרמות סינוסשתליםעקירות שיניים וכל הפעולות הדנטליות והכירורגיות הנדרשות. שיטה זאת חוסכת למטופלים זמן, כסף וכאב.

רוצים לדעת עוד? אנו מזמינים אותכם לפגישת ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות? צוות טופז עומד לשירותכם וישמח לענות על כל השאלות!

העולם התקדם – כך גם רפואת השיניים!

אולי יעניין אותך גם:

topaz-main-slider_indi_2_2

עקירה כירורגית

אנחנו עושים כל מאמץ להימנע ממצב של עקירת שן, אך בעת ביצוע העקירה, אנחנו דואגים שזו תבוצע בצורה העדינה ביותר

קרא עוד »
Lifestyle_Aftercare_02

שתלים דנטליים

שתלים דנטליים מאפשרים לשחזר כמה שיניים ואף לסת שלמה, ושיטה זו מחליפה את השיניים התותבות והלא נוחות של פעם

קרא עוד »

רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות כתר חרסינה או לקבל ייעוץ מקצועי?
השאירו פרטים:

או פשוט חייגו אלינו עוד היום: 072-3943385

גלילה לראש העמוד