המחקר נחשף !!! השפעת החיוך על סגירת עסקה

המחקר נחשף !!! השפעת החיוך על סגירת עסקה

לא מעט חברות מעסיקות אנשי מכירות, כאשר בשלבי המיון נבדקים לא מעט מאפיינים, כגון אופי התואר הראשון, ניסיון מוכח בתחום, רזומה, תקשורת בינאישית, ביטחון עצמי, יכולת רטוריקה גבוהה, יכולת להיות קשוב ואסרטיבי בו זמנית וכדומה, אך לצד שלל המאפיינים שיש להוכיח ולהציג, בין היתר גם ישנה השפעה ישירה לנראות החיצונית, ואם נדייק, ישנה השפעה ישירה לאיכות נראות החיוך, וזאת כי "הדרך הקצרה ביותר בין שני אנשים היא חיוך", ועל כן ממש כפי שאנשי מכירות דואגים בטרם היציאה לעבודה לגהץ את החולצה וליישר את העניבה, כך גם יש להשקיע בחיוך, כלומר במה שהוא מגלה – שורת שיניים צחורות, או לפחות לכך יש לקוות.

חיוך שמשדר אמינות

היה זה צ'רלס ריד שהכריז ש"יופי הוא כוח והחיוך הוא החרב שלו", ועל כן אין זה מפתיע שכיום לא מעט אנשים בוחרים להגיע אל כיסא רופא השיניים מתוך בחירה, מתוך רצון לשפר את המראה החיצוני ולא מתוך צורך לטפל בשן כאובה, ואכן ניתן למצוא בתחום רפואת השיניים לא מעט פתרונות מדהימים, אשר באים לטפל במראה של שיניים סדוקות, שחוקות, עקומות, בעלות רווחים, מוכתמות וכדומה, וזאת מתוך הבנה שברגע שמשקיעים בהופעה החיצונית, אנו בעצם משדרים רצינות והשקעה, ואלו שתי תכונות שכל לקוח מחפש אצל האדם שעומד למכור לו דבר מה, ולו כי מראה מוקפד מקרין אמינות – מאפיין מהותי שלא פעם מפריד בין סגירת עסקה לבין "רק כמעט" סגירת עסקה.

חיוך זה דבר חשוב
צילום:PIXABAY

מסדרים לכם חיוך

ציינו שהצורך להחזיק "בחיוך מושלם" הוביל את רפואת השיניים להשקיע במבחר טכניקות ייעודיות. אי לכך אדם שמבקש לטפל בנראות החיוך, מהר מאוד יגלה שהוא יכול לבחור (בהתאם לצורך) בין יישור שיניים, שחזור שיניים, השתלת שיניים חסרות, הלבנת שיניים וציפוי שיניים, כאשר ציפוי שיניים מוביל למגוון תתי אופציות נוספות, כגון כתר אשר מצופה חרסינה, או הדבקת חומר מלאכותי (למינייט). כמו כן, אחד ההליכים היותר פשוטים מיועד רק עבור שמירה ומניעה, מדובר בהגעה דו שנתית אל כיסא השיננית.

ללא חשש

נשמע מלחיץ? כלל לא, רוב ההליכים יחסית פשוטים, קצרים ואף נטולי כאבים, כך שאפילו אם יש צורך לעבור השתלת שיניים, טוב לדעת שכיום ניתן לבחור באופציה של השתלת שיניים בהרדמה כללית. מכאן שנכנסים למרפאה עם חיוך בעל שן חסרה, ולאחר הליך של השתלת שיניים בהרדמה מלאה, קמים עם חיוך שמוכן לסגור עסקה.
ביטחון עצמי
לא חסרים מחקרים שמצביעים על הקשר הישיר שבין ביטחון עצמי לבין עמידה ביעדים, ועל כן אם נדע שהחיוך נראה טוב, נחוש הרבה יותר בנוח לנהל שיחה פנים מול פנים – עובדה ששוב מחזירה לחשיבות איכות נראות החיוך בעולם העסקים. לסיכום נציין שיש מגוון טכניקות מכירה, אך ההופעה החיצונית גם כן משפיעה, ולו בתת מודע – מקום שאינו בהכרח ברור אך כן מניע לפעולה, ועל כן לפני שמשקיעים בלמידת טריקים שיווקיים, יש להשקיע בהופעה החיצונית שלנו, וכיוון שמכירה מתבצעת באמצעות שיחה, יש להתחיל עם השקעה בחיוך שלנו – בשיניים שלנו.

שינוי גודל פונט
ניגודיות
גלילה לראש העמוד