אודות טופז מרכזים רפואיים

עמוד הבית / אודות טופז מרכזים רפואיים

אודות הרשת

טופז מרכזים רפואיים להשתלות שיניים היא רשת מרפאות שיניים בתחום שיקום הפה והלסת המציעה את הטיפול האיכותי והמתקדם שניתן למצוא בענף השיניים בישראל.

טופז החלה כמרפאה משפחתית קטנה בירושלים בשנת 2006 וכעבור שנים אחדות התרחבה המרפאה והתמקדה בתחום האסתטיקה הגבוהה של החיוך, בשיקום על גבי שתלים ובטיפולים כירורגיים כגון השתלת שיניים, הרמת סינוס, עיבוי רכס (עצם), ניתוחי חניכיים ועוד.
עם השנים נפתח סניף נוסף במרכז רפואי "עתידים מדיקל סנטר" שברמת החייל (תל אביב) המציע למטופליו שלושה חדרי ניתוח להרדמה כללית המאובזרים במכשור רפואי המתקדם ביותר, חדר צילומי CT ופנורמי ושני חדרי טיפולים.

אנו סבורים כי למכשור יש חלק מאוד חשוב באבחון קליני ובהצלחת הטיפול ולכן מרפאות הרשת מאובזרות בציוד רפואי המתקדם ביותר שקיים בארץ ובעולם שכולל מכשור המאפשר לבצע פעולות זעיר פולשניות (MI), דבר המקטין את הסיכון לסיבוכים ופחות כאב למטופל. קידמה זאת, יחד עם פתרון של תרופות וטכניקות הרדמה חדשניות, גורמות להפיכת הטיפול הכירורגי לבטוח ואמין יותר. במרפאות טופז תמצאו את המכשור הרפואי המתקדם ביותר שכולל מיקרוסקופים דנטליים מה שמקנה טיפול זעיר ולא פולשני עם דיוק מקסימלי וראות ללא פשרות. מכשור לצילומים פנוראמיים, פריאפיקליים וצילומי CT כחלק מהשירות למטופל, מערכות תלת ממדיות כך שהמטופל יוכל לראות איך נעשה הטיפול ואילוסטרציה איך החיוך שלו יראה בסיום הטיפול. נוסף לכך איננו מתפשרים על איכות חומרי הגלם ולכן אנו עובדים עם מעבדות השיניים הטובות ביותר בתחום הדנטלי מהארץ ומהעולם אשר מנוהלות בסטנדרטיים מחמירים ביותר של ISO והן מאושרות FDA ו CE. הצוות הרפואי של רשת טופז כולל רופאים מהבולטים בתחום רפואת השיניים ועושים את הכל כדי להבטיח שתקבלו את הטיפול הטוב והאכפתי ביותר. כל מטופלי טופז זוכים ליחס וליווי אישי מהצוות הרפואי, המנהלי ואדמיניסטרטיבי שרוצים לראות חיוך מושלם על פניהם של מטופלינו.

אמנת השירות של רשת טופז – מרכזים רפואיים להשתלות שיניים

אנו מאמינים שלשירות יש חלק בלתי נפרד מקבלת הטיפול הרפואי שאנו מעניקים ולכן פיתחנו סטנדרטים גבוהים למתן שירות הלקוחות אשר מתבססים על ליווי צמוד ואוזן קשבת לאורך כל הטיפול ושנים רבות לאחר מכן. מאז הקמת הרשת בשנת 2006 חרטנו על דגלנו את ערך המובילות והמצוינות בשירות הלקוחות. אנו משקיעים משאבים רבים על מנת לייצר למטופלים שלנו חווית שירות המתאפיינת בסטנדרטים גבוהים של הוגנות, חדשנות, שקיפות ומקצועיות.

להלן חלק קטן מהמעטפת שכל מטופל ומטופל מקבל כסטנדרט ברשת טופז!

 

צוות טופז- נעים להכיר

אנו סבורים שהגורם המשפיע ביותר על טיב השירות הוא בהחלט הצוות שמלווה את המטופל ולכן אנו מעמידים לרשותכם את הצוות האיכותי והמקצועי ביותר שנבחר בקפידה. כבר בשיחה ראשונית הצוות האדמיניסטרטיבי שלנו יתאם לך פגישת ייעוץ בהתאם לצרכים והאילוצים שלך: הן מבחינת הימים והן מבחינת שעת הגעה.

כחלק מהמערך השירותי שבנינו אנו מעמידים לשירותכם מנהלי סניפים אשר ידאגו שהשהייה שלכם במרפאותינו תהיה נעימה. עם השנים הבנו שרוב המטופלים כשיוצאים מפגישת ייעוץ עם הרופא לא באמת מבינים את תכנית הטיפול שהרופא הרכיב ולכן מנהל המרפאה ישב איתכם על תכנית הטיפול וידאג שתקבלו הסבר מפורט אודות תכנית הטיפול. כל הסבר של מלווה בהדמיה תלת ממדית, כך שתוכלו לראות איך השיניים שלכם יראו לאחר הטיפול.

ערוצי התקשרות

אנו מאמינים בקשר הדדי צמוד ולכן ברשת טופז עומדים לרשותכם מספר ערוצי התקשרות עמנו הזמינים בכל עת:

  • פייסבוק (צ'אט פעיל עם נציג 24/7) בקישור הבא…
  • מייל: Topazcenter2@gmail.com
  • דף יצירת קשר של אתר הבית
  • טלפון: 4990* (24/7)
  • טלפון נייד של מנהל המרפאה למקרים דחופים

נגישות

סניפי הרשת מונגשים בהתאם לתקנות הנגישות וכוללים הסדרים הבאים:

  • גישה עם כיסא גלגלים
  • חניית נכים במקום.
  • שירותים מותאמים לאדם המתנייד בכיסא גלגלים.
  • אתר האינטרנט מונגש, אשר כולל אפשרות לשמוע את הכותרות, פונטים מותאמים, הפעלת האתר ללא עכבר ועוד.

הסטנדרטים המנחים את פעילותנו בתחום השירות הם מקצועיות, אנושיות, כבוד ומחויבות, וזאת במרטה ליצור חווית שירות מעולה, הכוללת זמינות למלוא השירותים המוצעים באופן עצמאי ככל שניתן או באופן נתמך לבקשת אנשים עם מגבלות.

הסדרי תשלום

אנו מודעים לדאגות וחששות שיש לאנשים כשהם מגיעים אלינו בפעם הראשונה. לא פעם נתקלנו בשאלות "איך אפשר להיות בראש שקט כשאנחנו משלמים ממיטב כספנו ולא בטוחים מה נקבל בתמורה? הרי כמעט בכל חודש נסגרות מרפאות שיניים ואנשים נשארים בלי כלום". תשובתנו היא פשוטה למדי – לא משלמים כל עוד לא מקבלים את התמורה. אנו לא דורשים תשלום מראש עבור תכנית טיפול, אלה התשלום יתבצע פר טיפול בהתאם להתקדמות תכנית הטיפול. יתרה מכך אנו מאפשרים לבצע טיפולי שיניים בהתאם לפריסת התשלומים הנוחה לכל מטופל:

  • עד 36 תשלומים בכרטיס אשראי ללא ריבית והצמדה.
  • PayPal
  • ניתן לפרוס את התשלום בהמחאות לתקופה ארוכה ללא ריבית והצמדה
  • עד 60 תשלומים נוחים בהוראת קבע מבלי לפגוע במסגרת כרטיס האשראי או אובליגו בבנק.

כל מה שעליכם לעשות, זה לבחור את המסלול המתאים לכם.

זמינות תורים

אנו קשובים לצרכים של המטופלים שלנו ולכן כל מטופל שאמור להתחיל טיפול אנו דואגים שהתור הקרוב יהיה כבר ביום יומיים הקרובים, גם אם מדובר בטיפול תחת הרדמה כללית (לצורך זה יש לנו 3 חדרי ניתוח להרדמה כללית במקום).

כמו כן, כל מטופל עוד לפני שהוא מתחיל לבצע את תכנית הטיפול אנו מתאמים לו את כל התורים העתידיים מראש, כך שאתם יודעים בדיוק למתי נקבע לכם כל תור ומה מבצעים באותה פגישה. יתרה מכך, אתם יודעים בדיוק מתי אתם מתחילים את תכנית טיפול ומתי אתם מסיימים אותה ויוצאים עם חיוך! הדבר החשוב ביותר הוא שתאום תורים מתבסס אך ורק על הצרכים והאילוצים שלכם: הן מבחינת הימים והן מבחינת השעות, אתם מחליטים מתי תרצו להגיע

הסטנדרטים האלה הם אבני הייסוד של מתן שירות לכלל המטופלים שמגיעים לרשת טופז. אנו לא מתפשרים עליהם כך שכל מטופל יוכל להרגיש בבטחה שהוא נמצא בידיים טובות!

הישיגים

0 קורסים והשתלמויות
0 שנים של ניסיון
0 מספר מטופלים
0 כמות השתלים
צור קשר
נווט
שינוי גודל פונט
ניגודיות