יישור שיניים שקוף

הדרך השקופה לחיוך כובש

מהיום מתחילים לחייך, כי טופז מציעה לכם טיפול חדשני ליישור שיניים בשיטת Invisalign® – השיטה המנצחת שכבשה את העולם!

למעלה מ- 4 מיליון אנשים ביצעו יישור שיניים שקוף עם – Invisalign®.

אין דבר חשוב יותר מחיוך כן ואמיתי. בין אם בחיי העבודה ובין אם בחיי החברה, חיוך אטרקטיבי תורם לתחושת הבטחון העצמי,השמחה והרוגע שלכם – שלא לדבר על יצירת הרושם הנכון!

אם אי פעם חשבתם כיצד שיפור החיוך עשוי להועיל לתחושת הבטחון שלכם, Invisalign® הוא המוצר בשבילכם. באמצעות מערכת Invisalign® תוכלו לקבל את החיוך אותו תמיד רציתם- ללא שימוש בהתקני שיניים רגילים. בשיטת Invisalign® מיישרים את השיניים בעזרת קשתיות יישור שקופות המחליפות את הטבעות וחוטי המתכת המוכרים.

Invisalign® עשוי לתרום לטיפול במגוון בעיות אורתודונטיות כגון  שיניים עקומות, צפופות או מרווחות. מכיוון שהקשתיות שקופות, נוחות וניתנות להסרה- הן לא ישפיעו על שגרת חייכם היומיומית. הטיפול הוא כמעט בלתי- נראה ומעטים, אם בכלל, יידעו שאתם מרכיבים משהו בפה. תוכלו לחייך יותר, הן במהלך הטיפול והן לאחריו, ומאחר שניתן להסיר את הקשתיות, תוכלו לאכול ולשתות מה שתרצו.

איך מבצעים יישור שיניים שקוף?

הטיפול ב- Invisalign® מתחיל בביקור אצל רופא שיניים אשר הוסמך על ידי Invisalign® לטפל בשיטה זו. הרופא יוכל לקבוע האם אתם מתאימים לטיפול בשיטה זאת. אם אכן הטיפול מתאים לכם, רופא השיניים יגדיר עבורכם תכנית טיפול, תוך התחשבות ביעדים שלכם.

הרישומים הדנטליים שלכם, לרבות מידות שיניים מדויקות יחד עם תכנית הטיפול של הרופא, ישלחו ל Align Technology בארה”ב ובאמצעות טכנולוגיה ממוחשבת תלת מימדית, המתבססת על סריקה דיגיטלית מהמתקדמות ביותר Invisalign® מתרגמת את הוראות הרופא לסדרה של קשתיות יישור שקופות המוצגות באמצעות הדמיה תלת מימדית של השיניים שלכם לפני תחילת הטיפול, במהלכו וכן לאחריו- כך שתדעו מראש איך החיוך שלכם יראה לאחר סיום תהליך הטיפול.

כל קשתית שונה מעט מקדמותה, על מנת להזיז בהדרגה את השיניים שלכם למצב הרצוי. הקשתית תורכב על ידכם במשך שבועיים, ולאחריה תעברו לקשתית הבאה בסדרה וכן הלאה.

משך הטיפול משתנה בהתאם לדרישות שלכם, יחד עם זאת תהליך הטיפול הממוצע ב- Invisalign® אורך בין 9 ל 18 חודשים. במהלך הטיפול יש להקפיד לבקר אצל רופא שיניים אחת לתקופה עד שיקבע כי המלאכה הושלמה.

כל מה שנותר לכם לעשות הוא לקבוע עוד היום בדיקת התייעצות חינם וללא התחייבות במרפאות טופז והרופאים שלנו יעזרו לכם להגיע לחיוך המושלם שתמיד חלמתם עליו!

רוצים לדעת עוד? אנו מזמינים אותכם לפגישת ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות? צוות טופז עומד לשירותכם וישמח לענות על כל השאלות!

חייגו אלינו עוד היום 4990* או השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם עם את כל הפרטים.

העולם התקדם – כך גם רפואת השיניים!

אולי יעניין אותך גם:

300x300_יגאל-גרנות

ד”ר יגאל גרנות

ד”ר יגאל גרנות מכהן כמנהל המחלקה לרפואת הפה ומנהל תכנית ההתמחות ברפואת הפה במרכז הרפואי לגליל בנהריה. סיים את לימודיו בפקולטה לרפואת שיניים של UMSA

קרא עוד »
10372052_10152496819209587_8527826047438669104_n

ד”ר אגדי דניאל

בוגר אוניברסיטת .K.M.U (ליטא) בפקולטה לרפואת שיניים. מ- 2009 מנהל רפואי בטופז- מרכזים רפואיים להשתלת שיניים, סניף תל אביב. ד”ר דניאל עובר על בסיס קבוע

קרא עוד »
IMG_8062

בלה ניאזוב

שיננית מוסמכת .R.D.H שיננית מוסמכת ע”י משרד הבריאות. ניסיון של 5 שנים בתחום. חברה באגוד השינניות הישראלי (IDHA).  

קרא עוד »

רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות כתר חרסינה או לקבל ייעוץ מקצועי?
השאירו פרטים:

או פשוט חייגו אלינו עוד היום: 072-3943385

גלילה לראש העמוד