כל מי שבריאות הפה חשובה לו, ומראה השיניים משמעותי מבחינתו, מבין היטב עד כמה טיפולי שיניים הם חיוניים. הביקור הקבוע אצל הרופא, צילום השיניים וביצוע טיפולים שונים בעת הצורך, אלה הם הצעדים שיבטיחו לכם שיניים יפות ובריאות לאורך זמן. למעשה, טיפול שיניים חשוב לכל אדם, ואין זה משנה מה מצב השיניים שלו כיום. בין אם אתם מצחצחים על פי הכללים, פעמיים ביום ובאופן יסודי, וגם אם אתם מצחצחים קצת פחות, מעשנים או נמנעים מטיפולים שגרתיים, הביקור אצל הרופא הוא חשוב עבורכם. כך תוכלו לגלות באופן מדויק מה מצב השיניים שלכם, לוודא שאין דלקות שמתחילות להתפתח או בעיות שזקוקות לפתרון מידי. אם אתם אכן זקוקים לטיפול שיניים, הגיע הזמן שתכירו את האפשרויות שלכם, כדי שתוכלו לקבוע את הטיפול הנכון עבורכם – אצל הרופא הטוב ביותר.

טיפולי שיניים אצל רופא מומחה

בין שלל הטיפולים האפשריים ישנן כמה חלופות שאתם בוודאי מכירים. הלבנת שיניים היא אחת מהן. לאורך הדרך ומשלל סיבות (לרבות שתיית קפה או עישון סיגריות) נשחקת שכבת הדנטין ומשנה את צבעה. כדי שתוכלו ליהנות משיניים יפות ונקיות חשוב לבצע טיפול שיניים תקופתי שכולל הלבנה במרפאה מקצועית ואצל רופא שיניים מיומן. טיפול שיניים מהסוג הזה יחזיר לכם את החיוך המושלם עם השיניים הצחורות, ומי ששיניו אינן ישרות דיין יוכל לבצע גם יישור שיניים. גשרים ופלטות הם שיטות מוכרות ונפוצות למדי, אבל גם סד שקוף או כתר יעשו את העבודה היטב. בחירת השיטה הנכונה והמתאימה ביותר תתבצע בעזרת רופא שיניים שיבצע בדיקה מקיפה ויציע טיפול שיניים שיתאים למצב השיניים שלכם. הטיפול עשוי להיות חד פעמי או לחייב שורה של טיפולים, דרך אגב.

טיפול שיניים לטיפול בדלקות

בעיה נפוצה למדי היא הופעתה של דלקת חניכיים. דלקת זו מתפתחת ברקמות הרכות ולרוב היא נגמרת כתוצאה מחשיפה ממושכת לחיידקים. טיפול שיניים יעזור לכם להתמודד עם הבעיה באופן יסודי, ועם הסימפטומים הנלווים אליה. סימפטומים אלה כוללים דימום בשעת הצחצוח, רגישות יתר ואפילו נפיחות או כאבים. חשוב לזכור שבהיעדר טיפול שיניים ראוי אתם עשויים לסבול מהבעיה לאורך זמן ואף להגיע למצב שבו מופיעה מוגלה בפה או למצב שבו נרשמת נסיגת חניכיים. טיפול שיניים מקצועי יכלול לרוב הסרת אבנית לצד טיפול אנטיביוטי, וכדי שתימנעו מהופעתה החוזרת תצטרכו לשמור על היגיינת הפה, לצחצח שיניים באופן קבוע ובצורה טובה, וגם להגיע לביקור תקופתי אצל הרופא, וגם אצל השיננית. כך ניתן יהיה לזהות דלקות עם הופעתן, ולטפל בהן במהירות.

טיפול שיניים הכולל שתלים

אנשים רבים סובלים ממצב שבו חסרות בפיהם שיניים, משלל סיבות וגורמים. זהו מטרד משמעותי בעיקר למי שרוצה ליהנות מחיוך מלא ומשיניים יפות. אם כן, טיפול שיניים יכול לכלול גם השתלות שונות. שתלים דנטליים הם אפשרות טובה אחת, והם כוללים החדרה של גוף מתכתי שיחליף את השן וישקם את המראה האסתטי שלה. לצורך טיפולי שיניים מהסוג הזה מומלץ להקפיד מאוד על רמת השירות שתקבלו ועל איכות העבודה של הרופא שלכם, כאשר קיימת גם האפשרות לביצוע השתלה תחת הרדמה מלאה. השתלות שיניים אף הן מהוות פתרון מצוין, והן כוללות השתלה של שתלים אל עצם הלסת והתקנת כתרים או גשרים. בכל דרך שבה תבחרו תוכלו להיות בטוחים בדבר אחד – ההחלטה לבצע טיפול שיניים ולהשקיע בבריאות הפה ובאסתטיקה של השיניים שלכם, היא החלטה שתעזור לכם להרגיש טוב יותר ולחייך הרבה יותר.